Dag 1 : Er gaat niets boven Groningen! - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu Dag 1 : Er gaat niets boven Groningen! - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu

Dag 1 : Er gaat niets boven Groningen!

Door: Yosra & Romée & Miranda!

11 April 2014 | Duitsland, München

Hello Dutch People ,
Hier zijn de dames van Groningen!
Om 8 uur s'ochtends vertrokken we vanaf Yosra haar huis richting Miranda.
De koffers pasten bijna niet in de kofferbak maar met een koffer op onze schoot ging het prima! Na een lange reis met 3 erg zenuwachtige jongeren in de auto was het zo ver, we kwamen aan op Schiphol.

Eenmaal op schiphol aangekomen, was het even zoeken maar dankzij onze allerbeste chauffeur van Groningen hebben we de gate gevonden!
Nadat we wat problemen met het labelen van de koffers hadden was alles eindelijk gelukt, en konden we eventjes "rustig" wat eten.
Totdat Miranda erachter kwam dat we al bij de terminal moesten staan!
Met alle haast hebben Romée en Yosra hun overheerlijke pizza niet kunnen opeten :( .

Eenmaal in het vliegtuig hadden we een licht vermoedden dat de piloot onder invloed was aangezien we niet bepaald recht vlogen.
Uiteindelijk kwamen we gelukkig heel aan op het vliegveld in München.

Op het vliegveld kwamen we de super enthousiaste Drentse jongeren tegen die we al hadden ontmoet. Verder kwamen we natuurlijk ook onze nuchtere Friese collega's tegen. Onze Utrechtse collega's waren vermist.
We hadden mooi de tijd om de andere Nederlanders goed te leren kennen, terwijl we aan het wachten waren tot de anderen aankwamen.

Toen we compleet waren was het in het begin even wennen. Stilletjes zonderden de andere Europese landen zich af, terwijl de Nederlanders de grootste lol hadden.

Aangekomen in Burg Schwaneck (na meerdere treinreizen en een heleboel tillen). Het was echt een super mooi oud kasteel en we kregen gelijk een rondleiding.

's Avonds hebben we met de hele groep muziek gemaakt en gekaart (Kijk bij de video's voor de mooie liedjes die we zongen).
Ook zitten we met verschillende landen op 1 kamer namelijk met Denemarken en Catalonië.

Auf Wiederschnitzel,
Miranda, Yosra & Romée

• 12 Mei 2014 - 22:16

Michelle Jager:

Klinkt allemaal erg gezellig. Plaatsen jullie ook nog foto's van het kasteel en jullie kamer? Heel veel plezier en lekker genieten.

• 12 Mei 2014 - 22:25

Beste lezers / lezeressen,

Hier in München duurt het uren om video's te uploaden daarom volgt dat ietsjes later morgen zullen wij jullie hier verder over informeren ,

Thank you all for the good support !

Yosra Romée en Miranda!