Even voorstellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van yrmunchen - WaarBenJij.nu Even voorstellen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van yrmunchen - WaarBenJij.nu

Even voorstellen!

Door: Yosra & Romée

09 Mei 2014 | Nederland, Groningen

Hoi,

Wij zijn Miranda , Romée & Yosra en we zitten in het trendteam van de Provincie Groningen.
Eventjes snel uitleggen wat dat is! Het trendteam is een team van jongeren die zich inzetten voor projecten en onderwerpen van de provincie. Vanuit het trendteam zijn we uitgekozen om naar een Europese Milieu Conferentie in München te gaan. Maar dit is niet zomaar een conferentie maar een jongerenconferentie In de periode 11 t/m 16 mei 2014 zitten wij in een prachtige plek genaamd Pullach. We houden jullie graag op de hoogte van onze conferentie / reis .
Voor vragen kun je altijd een reactie achterlaten op onze blog, of mail naar: romeejager@hotmail.com

Groeten,
De meiden van de provincie Groningen

• 09 Mei 2014 - 14:59

Yara:

Heel leuk dames! Heel veel plezier en veel succes!

• 09 Mei 2014 - 16:11

Michelle:

Er gaat niets boven Groningen. Zet m op dames. Heel veel plezier en lekker genieten.

• 09 Mei 2014 - 16:12

Michelle:

• 09 Mei 2014 - 17:23

Ineke:

Heel veel plezier en succes!!

• 09 Mei 2014 - 19:49

Landa (Provincie Groningen):

Hé meiden, wens jullie heel veel succes en veel plezier! Ik wacht met spanning al jullie berichten af! Vond de voorbereidingen met jullie ook erg gezellig :-))

• 11 Mei 2014 - 14:55

Tjitte (provincie Groningen):

Zet hem op, dames, laat ons weer eens juichen...!

• 12 Mei 2014 - 12:44

Zar:

Heel veel plezier en succes ladies !

• 12 Mei 2014 - 14:50

Karel:

Heel veel succes daar.

• 12 Mei 2014 - 21:04

Annemarie:

Heel veel plezier en succes gewenst. Ik kijk nu al uit naar jouw verhalen bij thuiskomst Yosra!
    Zet 'm op :-)