Woensdag 14 mei, aan de slag in ‘The future lab’ - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu Woensdag 14 mei, aan de slag in ‘The future lab’ - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu

Woensdag 14 mei, aan de slag in ‘The future lab’

Door: Miranda , Romée & Yosra

14 Mei 2014 | Duitsland, München

Vandaag begonnen we weer om 9.00 uur, en dat vonden we vroeg genoeg ;).
We kregen eerst uitleg over hoe de dag ging verlopen, en ook leerden wat echt hard werken was! En geloof ons, we weten het nu!
We gingen verder met de onderwerpen van gisteren. We mochten ons bij het onderwerp aansluiten, waarbij wij dachten dat we iets konden betekenen. Yosra en Romée kozen voor awareness en renewable energy en Miranda voor economical resources.
Tot de lunch waren we bezig met de vragen: 'How can we create awareness for the environment?' en 'How do we use our resources well without creating a lot of waste?'
We hebben veel geleerd van wat er in de anderen landen speelt qua 'climate issues'.
Na de warme lunch gingen Leo (van Duitsland), Yosra en Romée bezig met een video over awareness. Miranda ging met vijf andere jongeren bezig met een video over 'upcycling'. De video's worden vertoond bij de opening van de volwassen conferentie. De video's kosten veel tijd, omdat we video's van foto’s maken en 12 foto’s is maar 1 seconde film. (Ja echt waar). We gaan nu snel verder, want het wordt nachtwerk.
We houden jullie op de hoogte, en als we terug zijn proberen we de video te posten.
Groeten!
The girls with awareness of not creating waste!

• 15 Mei 2014 - 10:09

Spellingsfout:

1. Gelaten zien klopt niet helemaal
    2. Up te loaden klopt ook niet helemaal
    Beter opletten bij nederlands (voltooid deelwoord)

• 15 Mei 2014 - 11:42

Ineke:

Goed bezig meiden! Ik ben benieuwd naar de foto's en video. Veel succes en plezier!,

• 15 Mei 2014 - 13:19

Jakob Boetje:

Goed bezig dames! Zo te lezen is het een enorm leuke en leerzame ervaring!

Succes met de laatste loodjes daar!

• 15 Mei 2014 - 20:31

Desiree Bosch:

Mijn collega's en ik zijn verschrikkelijk trots op jullie! Zo te horen hebben jullie het ondanks het harde werk erg naar je zin. Is er ook nog tijd voor een beetje ontspanning?
    Groetjes en goede reis terug.