Dinsdag 13 mei, aan de slag!! - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu Dinsdag 13 mei, aan de slag!! - Reisverslag uit München, Duitsland van yrmunchen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13 mei, aan de slag!!

Door: Yosra, Romée en Miranda

13 Mei 2014 | Duitsland, München

Vandaag mochten we ietsjes later opstaan, en dat was maar al te goed na onze Groningse afterparty met Zweden. Het was echt heel leuk, maar we hadden echt eerder naar bed moeten gaan. Yosra wou vandaag gaan joggen, !!om 6 uur!!, maar net als ons is ze door haar wekker heen geslapen. We waren nog maar net op tijd voor het ontbijt. Na het ontbijt moesten we 'an die arbeit'! Het was echt best moeilijk al die Engelse woorden die te maken hebben met het milieu, maar zo leerden we weer een heleboel nieuwe woorden en betekenissen. We hadden best wel moeilijke onderwerpen, maar het lukte ons om een goed idee te bedenken om het klimaat te verbeteren!( dus we waren super trots =D )

Later die middag…

We gingen naar München met de trein, omdat er te weinig fietsen waren. Het was heel leuk, we hebben heel veel gezien zoals mooie kerken en nog nog veel meer. Miranda bleef thuis en speelde leuke Deense spelletjes met de rest van de groep. In München heeft Yosra een afspraak gemaakt met Yannick van Drenthe dat zij terug zou fietsen, achteraf heeft Yosra er heel veel spijt van, want de terugweg was het heel hard aan het regenen. Maar het werd erger, de groep was verdwaald en Yosra viel van haar fiets. Romée was in de tussentijd allang lekker warm en fijn terug in Burg Schwaneck. Yosra heeft overal blauwe plekken aangezien ze echt heel hard viel, maar gelukkig was er een jongen uit Catalonië die haar heeft geholpen. Toen Yosra eindelijk was aangekomen was ze helemaal doorweekt. ( ze leek een beetje op een ramptoerist…)
Ze rende naar boven voor zover ze kon rennen en sprong onder de douche. Na het douchen was er weer een afterparty, maar dit keer met de mensen van Oostenrijk. Yosra & Romée gingen al snel op bed omdat ze heel moe waren van de dag, maar Miranda ging bowlen met de rest tot in de late uurtjes.
Al met al was het een hele leuke en leerzame dag!

Groeten!! Foto's volgen !!